Translate

vrijdag 28 juni 2013

Fleurige haaknaalden


Wat is handig en heeft alle kleuren van de regenboog?

Iemand?

Nee?

Haaknaalden natuurlijk!

Hoezo haaknaalden?

Horen dat geen saaie stukken metaal te zijn?


Je weet wel,
van die dunne dingen waarvan je hand gaat verkrampen als je er te lang mee werkt?

Of die gaan draaien en keren nét wanneer ze dat niet zouden moeten doen.

Die elke kans aangrijpen om te ontsnappen uit je steek als je even afgeleid wordt…

door de tv of…

...door kleine monsters…



Niet dus!

Ik heb fleurige haaknaalden!


Haaknaalden waar ik helemaal vrolijk van word elke keer als ik ze vastpak.

Haaknaalden die ergonomisch gevormd zijn, zodat ze altijd lekker in de hand liggen.

Haaknaalden die dankzij die ergonomische vorm altijd even dik aanvoelen,
zelfs als ik met een hele fijne naald werk.

Haaknaalden die gewoon heel fijn zijn om mee te werken, om al die redenen…


Waar komen die haaknaalden dan vandaan?

Wel, ze zijn gemaakt in Japan, door een firma die ‘Clover’ heet.

En ze worden alleen verkocht in héle goede handwerkzaken.

En toevallig ben ik heel erg bekend met zo’n handwerkzaak…


Dus voor mij was het niet zo moeilijk om er aan te geraken.

Voor jullie kan het misschien wat moeilijker zijn.

Maar ik help jullie even:

Deze naalden worden ‘Clover Amour’ haaknaalden genoemd
Toepasselijk, toch?

Dus als je een hele goede handwerkzaak in je buurt hebt, dan kan je ze daar misschien vinden.

En voor iedereen die in de Kempen woont,
op deze pagina vind je de locatie van een leuk wit tentje, en daar vind je deze naalden dus ook!

Voor iedereen die niet in de Kempen woont, en/of géén goede handwerkzaak vindt…

Ze passen ook in een envelopje … ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten